میوه خشک لاکچری

این میوه خشک از لحاظ قیمت گران و هم از لحاظ مواد معدنی سرشار بوده و شامل انبه،موز و آناناس می باشند.

میوه خشک لاکچری

این میوه خشک از لحاظ قیمت گران و هم از لحاظ مواد معدنی سرشار بوده و شامل انبه،موز و آناناس می باشند.

این میوه خشک از لحاظ قیمت گران و هم از لحاظ مواد معدنی سرشار بوده و شامل انبه،موز و آناناس می باشند. 09128264502

بایگانی
آخرین مطالب

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

موز خشک

 

 

 


موز خشک

 

موز خشک یا چیپس موز از تنقلات خوشمزه ای است

می‌توانید آن را به عنوان تزئین برای انواع سالاد، دسر و کیک استفاده کنید یا به عنوان میان وعده‌ای مفید، مغذی و سالم به کودکان خود بدهید. همچنین می‌توانید موز خشک را بر اساس سلیقه‌تان شور یا شیرین درست کنید. در این مقاله نحوه خشک کردن موز و تهیه چیپس موز شیرین و شور را آموزش می‌دهیم.


منبع:

setare.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۸ ، ۱۰:۰۳
میلاد راغب

آناناس خشک

 

 

 


آنانس خشک

 

آناناس جزء میوه‌های خوش قیمت و خوشمزه و سرشار از مواد مغذی است.

اهل برزیل و پاراگوئه است که حاوی آنزیمی به نام بروملین و معجزه‌گر است .متاسفانه سلول‌های بدن ما در جریان قیمت‌ها قرار ندارند ولی می‌توانید با آناناس اضافه‌وزن ، آرتروز ، دردها  ، نفخ معده ، دردهای گوارشی و غیره را چاره کنید.دریافت آنزیم بروملین برای برخی افراد مضر است که علاوه بر افرادی که به میوه آناناس آلرژی دارند

( زنان باردار و شیرده ، بچه‌های زیر 6 سال ، کسانی که داروهای ضدانعقاد خون، آسپرین و از این‌دسته داروها مصرف می‌کنند و کسانی که مکمل‌هایی با خاصیت ضدانعقادی مانند جینک، امگا 3 ها استفاده می‌کنند ) توجه داشته باشند که بروملین موجود در آناناس باعث افزایش جذب برخی از آنتی‌بیوتیک‌ها مانند آموکسی‌سیلین می‌شود . برای همین بهتر است قبل از مصرف همزمان با پزشکتان مشورت کنید .


منبع:

tehranagil.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۸ ، ۰۹:۵۲
میلاد راغب

انبه خشک

 

 

 

انبه خشک

 

پس از شستشو و پوست گیری به وسیله اسلایسر برش خورده و در داخل دستگاه خشک کن،خشک میگردد.به دلیل یافت نشدن انبه ایرانی گروه ما مجبور به تهیه انبه پاکستانی شده است که امیدواریم به دلیل وجود آب و هوای مشابه پاکستان در کشور خودمان این محصول توسط کشاورزان عزیز تولید شود.انبه خشک به دلیل خواص فراوان دارای قیمت بالایی در بین چیپس میوه ها دارد ولی گروه ما به دلیل حمایت از مصرف کننده با قیمت مناسبتری این محصول را در این سایت عرضه میکند.

 

مبنع:

basalam.com

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۷
میلاد راغب